CONDIŢII DE UTILIZARE PLATFORMĂ ONLINE BMW GRUP

NOTĂ IMPORTANTĂ: Opțiunea de Rezervare NU este disponibilă în România în acest moment, însă Clientul poate solicita să fie contactat de un Vânzător fără obligații.

I. OBIECT

  1. Prezentele Reguli („Regulile”) includ termenii și condițiile de utilizare de către Client (după cum au fost definite în secțiunea I.3. de mai jos) a unei platforme Internet („Centrul de Oferte al Grupului BMW”) dezvoltată și administrată de BMW Romania S.R.L., persoană juridică română cu sediul în România, Șos. Bucuresti- Ploiesti nr. 42-44, Băneasa Business & Technology Park, corp B, etaj 3, camera 4, aripa B2, sector 1, București, înregistrată în Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J 40/18184/2018, CUI RO40347832 (“BMW”). Centrul de Oferte al Grupului BMW permite Clienților posibilitatea de a face o rezervare („Rezervarea”) de vehicule noi și uzate sub denumirea brand-ului „BMW” și „MINI” și a motocicletelor brand-ului BMW (Motocicletele BMW) (împreună „Vehicule”) oferite de partenerii BMW („Vânzători”) spre Rezervare prin intermediul Centrului de Oferte al Grupului BMW, ca și utilizarea celorlalte funcționalități furnizate de BMW (din care sunt date exemple în secțiunea II.1. de mai jos).

  2. Clientul este (i) o persoană fizică care utilizează Centrul de Oferte al Grupului BMW în scopuri care nu au legătură direct cu activitatea lui/ei comercială sau profesională, astfel încât el/ea este consumator/consumatoare în sensul legilor române, sau (ii) o societate sau o persoană fizică care desfășoară activități de afaceri.

  3. Regulile de Rezervare – aceasta reprezentând un contract între Client și Vânzător – sunt furnizate Clientului separat, înaintea plasării Rezervării și trebuie să fie acceptate de către Client pentru a rezerva Vehiculul prin intermediul Centrului de Oferte al Grupului BMW. BMW nu este parte la Contractul de Rezervare sau la niciun contract de vânzare subsecvent dintre Client și Vânzător.

II. CARACTERISTICILE CENTRULUI DE OFERTE AL GRUPULUI BMW

1. Centrul de Oferte al Grupului BMW este o bază de date online, prin care Clienții au ocazia să obțină informații despre Vehiculele care sunt oferite de către Vânzători și să poată face o Rezervare a Vehiculului selectat de ei, ca și să utilizeze orice alte funcționalități oferite de Centrul de Oferte al Grupului BMW. Centrul de Oferte al Grupului BMW poate, de exemplu, furniza Clienților următoarele opțiuni:

1.1.  Să selecteze și să indice Vehiculul pe care doresc să-l rezerve;

1.2.  Să indice servicii suplimentare în legătură cu Vehiculul pe care Clientul ar dori să-l primească, când Centrul de Oferte al Grupului BMW conține informații despre acesta;

1.3.  Să indice maniera preferată și termenii de livrare a Vehiculelor (primirea Vehiculului dintr-un depozit al Vânzătorului respectiv sau livrarea Vehiculului la o adresă indicată de Client);

1.4.  Să indice metoda preferată și termenii de plată a prețului Vehiculului;

1.5.  Să furnizeze date personale în legătură cu încheierea Contractului;

1.6.  Să aprobe și să trimită rezervarea cu informațiile stipulate mai sus;

1.7.  Să primească orice informații necesare în legătură cu Vehiculele și serviciile oferite de Centrul de Oferte al Grupului BMW;

1.8.  Să primească informații despre noile bunuri și servicii oferite de Centrul de Oferte al Grupului BMW;

1.9.  Să salveze informațiile despre Vehiculele selectate ca favorite sau să salveze căutările efectuate de către Client;

1.10.  Să verifice Rezervările făcute de Client și starea acestora

1.11. Să solicite să fie contactat de către un Vânzător fără a se angaja in vreun fel prin aceasta, în conformitate cu prevederile clauzei III, 5 de mai jos;

1.12. Să primească informații despre produse auxiliare de la BMW, în special, servicii limitate în timp, cum ar fi BMW Life Cockpit Professional sau Connected Drive Services, sau produse financiare ale BMW Financial Services în parteneriat cu Uncredit Leasing.

De asemenea, BMW poate adăuga noi funcționalități Centrului de Oferte al Grupului BMW sau poate elimina astfel de funcționalități.

2. Se presupune că declarațiile electronice făcute de Client prin utilizarea Centrului de Oferte al Grupului BMW sunt făcute de persoana stipulată în datele furnizate de Client la finalizarea înregistrării și/sau plasarea Rezervării. 

III. UTILIZAREA CENTRULUI DE OFERTE AL GRUPULUI BMW

  1. Pentru a utiliza Centrul de Oferte al Grupului BMW pentru toate serviciile furnizate de acesta, Clientul trebuie să se înregistreze pe portalul myBMW. Odată înregistrat, Clientul se loghează la Centrul de Oferte al Grupului BMW prin introducerea datelor lui/ei de logare pe Grupul BMW.         

  2. Prin înregistrarea mai sus-menționată, Clientul declară că este familiarizat cu Regulile (inclusiv, fără a se limita la prevederile care pot fi acoperite de definiția „clauzelor neobișnuite” din Codul civil român), că a înțeles termenii și intenția acestor prevederi și a avut ocazia să analizeze termenii fiecărei clauze și că este de acord cu conținutul acestora și se obligă să le respecte necondiționat.

  3. Pentru a utiliza  Centrul de Oferte al Grupului BMW este necesar un computer cu conexiune internet și o versiune actualizată a unui navigator de Internet.

  4. Clientul nu poate furniza conținut ilegal la Centrul de Oferte al Grupului BMW.

  5. Orice reclamații despre performanțele Centrului de Oferte al Grupului BMW și/sau solicitările Clienților care urmează a fi contactați de Vânzător fără obligații pot fi comunicate prin formularul de contact la https://www.bmw.ro/forms/rfc/rfc.html.

  6. Utilizarea Centrului de Oferte al Grupului BMW este gratuită, astfel încât Clientul suportă doar cheltuielile standard percepute de furnizori pentru mijloacele de comunicare selectate (e.g. telefon, internet, poștă, curier, etc.).

  7. BMW are opțiunea de a utiliza instrumente de marketing adecvate pentru a crește recunoașterea BMW Group Offerhub la nivelul BMW Group și pentru a crește numărul de vizite ale platformei].

IV. DATE CU CARAACTER PERSONAL

  1. BMW Romania S.R.L., persoană juridică română cu sediul în România, Șos. Bucuresti- Ploiesti nr. 42-44, Băneasa Business & Technology Park, corp B, etaj 3, camera 4, aripa B2, sector 1, București, înregistrată în Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J 40/18184/2018, CUI RO40347832 este operatorul de date cu caracter personal furnizate de Client în legătură cu utilizarea serviciilor societății informaționale, i.e. utilizarea datelor Centrului de Oferte al Grupului BMW. Clientul are dreptul de a solicita accesul la și rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal privind Clientul sau limitarea prelucrării acestora (în unele circumstanțe) ca și dreptul la portare a datelor. Mai multe informații despre modul în care  BMW Romania SRL prelucrează datele cu caracter personal ale Clienților se pot găsi la https://www.bmw.ro/ro/footer/metanavigation/data-privacy.html.
  2. Vânzătorul este operatorul de date cu caracter personal furnizate de Client în scopul încheierii și executării Contractului. Clientul are dreptul de a solicita accesul la și rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal privind Clientul sau limitarea prelucrării acestora (în unele circumstanțe) și dreptul la portarea datelor. Detaliile de contact ale Vânzătorului și mai multe informații privind modul în care Vânzătorul prelucrează datele cu caracter personal ale Clienților sunt disponibile la momentul efectuării Rezervării.

Descarcă Termeni & Condiţii