Întrebări frecvente

ÎNTREBĂRI GENERALE

Da. Când te conectezi, ai acces la rezervările, automobilele preferate şi datele personale.

Îţi poţi modifica datele personale în profilul MyMINI din secţiunea „modifică datele profilului”.

Contactează partenerul respectiv pentru mai multe detalii privind preţul automobilului care te interesează.

Rezervare cu plată este o rezervare facută cu intenţia de a cumpăra maşina de la un partener. Rezervarea maşinii sau automobilului până în momentul în care contractul de vânzare este semnat. 

Cererea de rezervare necesită plata unei taxe de rezervare pentru a „bloca” automobilul până la încheierea contractului de vânzare a acestuia. Până în momentul în care contractul este semnat, maşina nu poate fi rezervată de altcineva pe platformă. După ce contractul este semnat, maşina nu va mai fi disponibilă pentru vânzare pe platforma online. 

După semnarea contractului, taxa de rezervare va fi integrată plăţii finale și/sau contractul de leasing. Dacă nu se încheie un contract de vânzare, taxa va fi rambursată folosind aceeași metodă care a fost selectată la plata rezervării.

Solicită acum este o solicitare pentru mai multe informaţii. Dacă ai întrebări despre un anumit automobil, poţi utiliza butonul Solicită acum pentru a trimite o întrebare direct partenerului respectiv. Partenerul tău va prelucra solicitarea ta şi va reveni cât mai curând posibil.

Da, vei primi exact maşina din imagine.

Poţi contacta Centrul nostru de servicii clienţi MINI la E-Mail or send a request for contact. 

Când selectezi un automobil, selectează simbolul stea pentru a adăuga maşina la Favorite. Autentifică-te în MyMINI pentru a căuta automobilele salvate.